Newly Released Fan Teaser: Latest Preview for Fan Enthusiasts
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Fattahi, based in Iran, has been sharing behind-the-scenes footage and updates on his LinkedIn profile. In a recent teaser video released by Fattahi, viewers get a glimpse of what to expect from Batman: Gotham Renegade.
The short clip showcases the full capabilities of the Unreal Engine in creating realistic environments and dynamic lighting effects. With over 300k views on YouTube already, it’s clear that there is significant interest in this unique take on the Dark Knight.
Fattahi expressed his excitement about reaching this milestone and shared that he hopes to complete the entire project within this year. His previous experience includes working on popular video games like Ghostrunner 2 and Brothers: A Tale of Two Sons remake.
Unreal Engine 5 plays a crucial role in bringing Batman: Gotham Renegade to life. Released officially in April 2022 by Epic Games, Unreal Engine 5 offers advanced features such as virtualized micropolygon geometry system for highly detailed environments; fully dynamic global illumination system that responds to changes in lighting; new particle system for complex effects; among others.
One notable aspect highlighted by Fattahi was how quickly he was able to design the Batcave using Unreal Engine 5 – just one or two days! This speaks volumes about how powerful this latest version is compared to its predecessors.
The question arises whether audiences would be interested in seeing a full-length animated Batman film done entirely using these cutting-edge techniques or if they believe such animation styles are better suited for video game cutscenes. Share your thoughts in the comment section below!
It’s worth noting that DC Studios has yet to explore the realm of animated features fully, and Fattahi’s work on Batman: Gotham Renegade shows there is potential for success in this area. As fans eagerly await updates on this fan-made project, it remains to be seen if other studios will take notice and consider investing in similar endeavors.
📺🍿 So grab your popcorn and get ready for a thrilling adventure as Batman takes center stage once again – this time with an innovative twist brought to life by Alireza Fattahi’s creative vision! Stay tuned for more updates on Batman: Gotham Renegade as we follow its progress towards completion.
NOW IN Japanese
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🦇🎥 ファンメイドのBATMAN: GOTHAM RENEGADEの最新ティーザーがUnreal Engineのフル機能を披露 🌟 CGアーティストでありアニメーションディレクターでもあるAlireza Fattahi氏は、彼の新しい情熱プロジェクトであるBatman: Gotham RenegadeによってYouTube上で注目を集めています。このファンメイドCGアニメ映画は、その見事なビジュアルとUnreal Engineの印象的な使用法により注目されています。Fattahi氏はイランを拠点に活動しており、LinkedInプロフィールで舞台裏映像や最新情報を共有してきました。Fattahi氏が公開した最近のティーザービデオでは、「Batman: Gotham Renegade」から期待されるものが一部紹介されています。この短いクリップでは、Unreal Engineが現実的な環境とダイナミックなライトエフェクトを作成するために持つ全体的能力が示されています。既にYouTube上で30万回以上再生されたことからも明らかですが、このダークナイトへのユニークな視点へ関心が高まっていることは間違いありません。Fattahi氏はこのマイルストーンに対する興奮を表明し、今年中にプロジェクト全体を完成させることを望んでいると語りました。彼のこれまでの経験には、人気ビデオゲーム「Ghostrunner 2」と「Brothers: A Tale of Two Sons」のリメイク版などがあります。Unreal Engine 5は、「Batman: Gotham Renegade」を生み出す上で重要な役割を果たしています。Epic Gamesが2022年4月に公式リリースしたUnreal Engine 5は、高度な機能(詳細環境用仮想化されたマイクロポリゴンジオメトリシステムやライト変更へ応答する完全動的グローバル照明システム、複雑なエフェクト用新パーティクルシステム等) を提供しています。「Batman: Gotham Renegade」では特筆すべき点として、Fattahi氏がUnreal Engine 5 を使用してバットケイブの設計作業をわずか1〜2日間ですばやく行えたことです!これは最新バージョンが以前よりもどれだけ強力か示唆するものです。そのアニメーション手法自体がビデオゲームのカットシーンに適していると考えるか、またはこれらの最先端技術を使用した完全な長編アニメーション映画に興味があるかどうか、観客たちは思いをコメント欄で共有してください!DCスタジオがまだ完全にアニメ映画の領域を探求していないことや、「Batman: Gotham Renegade」でFattahi氏が示したようにこの分野で成功する可能性があることは注目されています。ファンたちはこのファンメイドプロジェクトの最新情報を待ちわびており、他のスタジオも同様な取り組みへ投資する可能性を検討することは今後見守られます。📺🍿 ですからポップコーン片手に準備万端!バットマンが再び中心舞台に立つスリリングな冒険物語 – 今度はAlireza Fattahi氏の創造的ビジョンで生命吹き込まれた革新的要素も加わっています!NOW IN Spanish
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🦇🎥 Último avance de BATMAN: GOTHAM RENEGADE hecho por fans muestra las capacidades completas de Unreal Engine 🌟 El artista CG y director de animación Alireza Fattahi está causando sensación en YouTube con su próximo proyecto apasionado, Batman: Gotham Renegade.La película animada hecha por fans ha llamado la atención por sus impresionantes visuales y el impresionante uso del motor Unreal Engine. Fattahi, con sede en Irán, ha estado compartiendo imágenes detrás de escena y actualizaciones en su perfil de LinkedIn.
En un reciente video teaser lanzado por Fattahi, los espectadores pueden ver lo que pueden esperar de Batman: Gotham Renegade. El breve clip muestra las capacidades completas del motor Unreal Engine para crear entornos realistas y efectos dinámicos de iluminación.
Con más 300k visitas ya en YouTube, queda claro que hay un interés significativo en esta interpretación única del Caballero Oscuro. Fattahi expresó su emoción al alcanzar este hito y compartió que espera completar todo el proyecto dentro este año.
Su experiencia previa incluye trabajar en populares videojuegos como Ghostrunner 2 and Brothers: A Tale of Two Sons remake. Unreal Engine 5 juega un papel crucial para dar vida a Batman: Gotham Renegade.
Lanzado oficialmente in abril 2022 por Epic Games, Unreal Engine ofrece características avanzadas como sistema virtualizado geométrico micropolygonal para entornos altamente detallados; sistema completamente dinámico global illumination system that responde a cambios luz; nuevo sistema partícula complex effects; entre otros. Un aspecto notable destacado fue cómo rápidamente pudo diseñar la Batcueva usando Unreal Engine 5, ¡solo uno o dos días!
Esto habla mucho sobre lo poderosa que es esta última versión en comparación con sus predecesoras. Surge la pregunta de si el público estaría interesado en ver una película animada completa de Batman hecha completamente utilizando estas técnicas vanguardistas o si creen que estos estilos de animación son más adecuados para las escenas cinemáticas del videojuego.
¡Comparte tus pensamientos en la sección de comentarios a continuación! Vale la pena señalar que DC Studios aún no ha explorado completamente el ámbito de las películas animadas y el trabajo realizado por Fattahi en Batman: Gotham Renegade muestra un potencial éxito in this area.
A medida que los fanáticos esperan ansiosos actualizaciones sobre este proyecto hecho por fans, queda por ver si otros estudios tomarán nota y considerarán invertir in iniciativas similares.
NOW IN Mandarin Chinese
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🦇🎥 最新的《蝙蝠侠:哥谭叛逆者》粉丝制作预告展示了虚幻引擎的全部能力 🌟 CG艺术家和动画导演阿里扎·法塔希在YouTube上以他即将推出的热衷项目《蝙蝠侠:哥谭叛逆者》掀起了轩然大波。这部粉丝制作的CG动画电影因其惊人的视觉效果和对虚幻引擎令人印象深刻地运用而引起了关注。法塔希位于伊朗,一直在LinkedIn个人资料上分享幕后花絮和更新内容。 在法塔希最近发布的一个预告片中,观众可以一窥《蝙蝠侠:哥谭叛逆者》会有什么样子。这段短视频展示了虚幻引擎在创建真实环境和动态光效方面所具备的全部能力。已经有超过30万次YouTube浏览量,很明显对这种别开生面版本黑暗骑士故事存在相当大兴趣。法塔希表达了他对达到这个里程碑感到非常兴奋,并表示他希望在今年内完成整个项目。他之前的经验包括参与热门视频游戏《鬼步者2》和《兄弟:两个儿子重制版》的制作。 虚幻引擎5在将《蝙蝠侠:哥谭叛逆者》带到现实中起着至关重要的作用。虚幻引擎5由Epic Games于2022年4月正式发布,提供了先进功能,如高度详细环境的虚拟微多边形几何系统;对光照变化做出反应的完全动态全局光照系统;复杂效果使用新粒子系统等等。
法塔希强调一个值得注意的方面是他能够在只用一两天时间内设计出蝙蝠洞穴,这无声地证明了这个最新版本相比其前身有多么强大。问题是观众是否有兴趣看到完全使用这些尖端技术来制作长度更长、全部为动画形式呈现出来 的 蝙蝠侠电影 ,还是认为此类动画风格更适合于视频游戏过场动画剪辑?请在下方评论区分享您 的 想法! 值得注意 的 是DC工作室尚未完全探索 动漫特色,而法塔希在《蝙蝠侠:哥谭叛逆者》上的工作表明这个领域有潜力取得成功。当粉丝们急切等待着关于这个粉丝制作项目的更新时,还有待观察其他工作室是否会注意到并考虑投资类似的努力。 📺🍿 所以拿起你 的 爆米花准备好迎接一个惊险冒险吧,因为蝙蝠侠再次登场——这一次是由阿里扎·法塔希 的 创意愿景呈现出来 的 创新转折!